سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقویت مغز

این روشها جهت تقویت مغز در هر سنی و برای هر زن و مردی در چندین مجله معتبر پزشکی پیشنهاد شده اند. روشهای پیشنهادی کاملا موثر و نتیجه جدیدترین تحقیقات دنیا هستند و ما آن را برای شما خلاصه کرده ایم.

 

علت کاهش سرعت و قدرت مغز

سرعت پردازش با افزایش سن کم می شود و این یک موضوع علمی ثابت شده است. بسیاری از افراد مسن متوجه شده اند که برای حل مشکلات و تصمیم گیری در مورد مسائل، نسبت به دوران جوانی وقت بیش تری صرف می کنند. با این وجود دلایل کاهش سرعت پردازش اطلاعات با افزایش سن کاملا درک نشده است و ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

 

برخی شواهد قانع کننده نشان می دهد که چنین افتی نشانگر سایش و پارگی ماده سفید موجود در مغز است که از تمام رشته ها یا آکسون ها تشکیل شده است که بخشی از مغز را به قسمت دیگر وصل می کنند. کند بودن انتقال اطلاعات در امتداد آکسون ها ممکن است مانع از سرعت پردازش شود. اما چه عواملی باعث می شود که این ارتباط محوری در وهله اول کند شود؟

 

در بعضی از افراد دیابت، استعمال دخانیات، فشار خون بالا یا سایر عوامل به اصطلاح خطر ساز عروقی می توانند روی رگ های خونی که ماده سفید مغز را تغذیه می کنند، تاثیر بگذارند و در نهایت آکسون ها به دلیل کمبود اکسیژن وگلوکز مورد نیازشان، از بین می روند.

 

100 روش تقویت مغز

1-مدیتیشن انجام بدین. تمرین ذهنی! استرس، تفکر تون رو تحت تاثیر قرار میده، بنابراین استرس رو با مدیتیشن تسکین بدین. کار ساده ای هست! هدفون رو بزارید و روی انگ مورد علاقه تون تمرکز کنید و اجازه بدین که تکنولوژی شما رو تسکین بده.

 

2-روی مهارت هاتون کار کنید. موهاتون رو شونه کنید، یادداشت برداری کنید، از ماوس کامپیوتر با یه دست استفاده کنید و با دست دیگه نوشیدنی و غذا میل کنید.

ادامه مطلب....